دنیای تو

دنیای تو
 
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2963
بازدید ماه : 3970
بازدید کل : 360158
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1



???

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2963
بازدید ماه : 3970
بازدید کل : 360158
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

كد موسيقي براي وبلاگ

       


 

 

 

 

سلام دوستان عزیزم امیدوارم اوقات خوبی را در آن

سپری کنید و از مطالب آن لذت ببرید

اگه از وبلاگ من خوشتون میاد هر روز یک رای بهم بدهید

اگه نظر یا انتقادی هم دارید از طریق نظراتتون به من اعلام کنید

برای امتیاز دادن به این وبلاگ روی لینک زیر کلیک کنید

و روی عبارت [vote] کلیک کنید تا امتیاز ثبت شود

 



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت23:17---6 شهريور 1392
روزهای بارانی را خیلی دوست دارم ...
معلوم نمی شود منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابان ها !
بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !
روی گونه ات اشک هست یا دانه های باران !!!


hamond
ساعت5:37---8 مرداد 1392
salam.movafagh bashi. bye

ارمین
ساعت20:14---26 بهمن 1391
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .

حمیدرضا
ساعت10:49---20 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//کینک کن

آرین
ساعت4:02---28 آذر 1391
سلام خوبی دو دندون کچل بیریخت؟چرا عوضش کردی؟دیدی میگم خیلی دروغ میگی هی بگو نه چقد میگی موفق باشی؟خو بذارم سر یه کار خوب اونوخ بگی خوشحال تر میشم دیگه؟؟؟ یادم نمیاد چیزی وگرنه کمتر بارت میکردم دوس دارم وقتی میخونی این پستو اینجوری بشیاخه قیافه ات دیدنی میشه منم هی بت میخندماهان یادم رفت بای

ارمين
ساعت21:32---17 آذر 1391
شيطوووون اومدسلااااااام.زينب جان وب واقعا محشري داري.موفق باشي.

محمد
ساعت23:44---28 آبان 1391
زیبا بود.

سارا
ساعت20:32---14 آبان 1391
شک کرده بودم کسی بین ماست!

حالا یقین دارم "من" بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !!!


محمد
ساعت19:50---16 مهر 1391
گاهی سرکی به تنهایی ام بکش
عشقم به تو آنقدر کهنه شده
که عنکبوت
جرأت تار زدن روی آن را به خود داده


سارا
ساعت19:29---14 مهر 1391
سلام وبت خوشمله ب منم ب سر خوشحال ميشم.ميسي

♥محمد♥
ساعت19:28---13 مهر 1391




یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی . . .





♥محمد♥
ساعت19:39---11 مهر 1391




به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم ولی به “از چشم افتادن در یک لحظه” عجیب معتقدم





رضا
ساعت17:46---20 شهريور 1391
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز ، سایت زیبا و پرمحتوایی داری امیدوارم در مدیریت این سایت موفق باشید
اگر با تبادل لینک با وبلاگ من موافقین ابتدا وب مرا با عنوان آنتی ماسون لینک کنید سپس به من اطلاع دهید تا سایت شما را با چه عنوانی لینک کنم
با تشکر از سایت خوبتان خدانگهدار


داداش رضا
ساعت11:18---16 شهريور 1391
سلام آبجی

فاطمه
ساعت0:21---14 شهريور 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...


hamond
ساعت2:04---3 شهريور 1391
salam azizam webloget az ali ali tare hame matalebet ro khoondam she hat ghashangan mfelan byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


علی طاهری
ساعت15:16---1 شهريور 1391


zahra
ساعت11:33---1 شهريور 1391
همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!



گفتم:می دونم!



گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!



گفتم: می دونم!



گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !



… گفتم:می دونم!



گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!



گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم


فاطمه
ساعت11:28---1 شهريور 1391
باید که لهجه کهنم را عوض کنم
این حرفِ مانده در دهنم را عوض کنم

یک شمعِ تازه را بسرایم از آفتاب
شمع قدیم سوختنم را عوض کنم

هرشب میان مقبره ها راه می روم
شاید هوای زیستنم را عوض کنم

بردار شعر های مرا مرهمی بیار
بگذار وصله های تنم را عوض کنم

بگذار شاعرانه بمیرم از این سرود
از من مخواه تا کفنم را عوض کنم

من که هنوز خسته باران دیشبم
فرصت بده که پیرهنم را عوض کنم


mohammadreza
ساعت8:12---22 مرداد 1391
با حس عجیبی، با حال غریبی

دلم تنگته

پر از عشق و عادت

بدون حسادت

دلم.تنگته

گله بی گلایه

بدون کنایه

دلم تنگته

تو جایی که هیشکی

واسه هیشکی نیستو

همه دل پریشن

دلم تنگه تنگه

واسه خاطراتی که

کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه

کنار تو بودن

یه شب شد

هزار شب

که خاموش و خوابن

چراغای روشن

منه دل شکسته

با این فکر خسته

دلم تنگته

با چشمای نمناک

تن و ابری باد

دلم تنگته

ببین چه ساده بدون اراده دلم تنگته

تنگته


arezoo
ساعت23:14---15 مرداد 1391
اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها

بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا

خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض “تنهایی”

خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت

گیر آورده

ღ♥ღ


arezoo
ساعت22:29---12 مرداد 1391


زن مانند شیشه ی ظریف و شکستنی است



هرگز توانایی مقاومت او را نیازمایید ، زیرا ممکن است شیشه ناگهان بشکند . . .



.



.
پاسخ:موافقم باحات


arezoo
ساعت22:28---12 مرداد 1391
وقتی از رابطه دوستی ، بعضی ها به مسائل جنسی فکر میکنند !





و بعضی ها به شارژ ایرانسل ! ، درک میکنی که تنهایی هم زیاد بد نیست . . .



.



.
پاسخ:راسته بخدا واقعا چه زمونه ای شده..


arezoo
ساعت22:27---12 مرداد 1391
مترسک عروسک زشتیست که از مزرعه مراقبت میکند



و آدمی مترسک زیباییست که جهان را می ترساند . . .



.



.
پاسخ:چی بگم والاااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1398برچسب:, توسط یه دوست